tisdag 21 november 2017

PÅFYLLNING HOS & FRÅN HUDVÅRDSRUMMET






~ Annons Hudvårdsrummet ~









Förra veckan var jag hos min Hanna på Hudvårdsrummet för en liten uppfräschning på min stackars torra hud. Jag för har jag ett problem så är det torrheten. Nu extra mycket eftersom vädret sliter enormt på huden (man är ju ute mer nu när man har hästen) och med det jobb jag har där man ständigt arbetar i fel luft liksom (sjukhusmiljön sliter enormt). Fukt fukt fukt är ledordet tror jag Hanna brukar säga när det gäller min hud. 







Behandligen jag gjorde blev en skön peeling och så rengjordes min hud på djupet. En skräddarsydd behandling (det som Hudvårdsrummet är allra bäst på är att verkligen se din huds behov och behandla efter det) med syra och så trycks fukt ner på djupet gjord av Hanna. Man kan boka en hudanalys hos Hudvårdsrummet till att börja med och sen skräddarsy sin behandling som jag för 15 år sedan gjorde när började gå här så och efter det har vi sedan behandlat min hud. Tex. under mina graviditeter hade jag mycket pigmentfläckar i huden, nu har jag nästan inga kvar. Dels har de försvunnit med behandlingarna med syra-peelingen men även med de produkter jag köpt hem och använt. Förra veckan köpte jag lite påfyllning med mig hem av mina tre favoritprodukter då det tagit slut. En Daily Superfoliante från Dermalogica och sen favoritprodukterna från Teoxane med dagkrämen och serumet. Även om produkterna är lite dyra så lönar et sig då man igen alls behöver mycket av dom per användning:)



Önskar er alla nu en fin tisdag, här väntas nattjobb och det blir runt 50 timmar natt denna vecka så ni vet om jag försvinner lite från lilla bloggen en stund (ska dock försöka hinna kika in till er men jag vet att tiden brukar vara knapp dessa veckor;)



KRAM













Inga kommentarer: