lördag 11 november 2017

LÖRDAGKVÄLL & NETFLIX TIPSET











Ååå den är ju så bra Stranger Things. Jag blev helt fast igår och har redan börjat på säsong no 2. Finns på Netflix och är en sån här perfekt serie man kan se ihop med sina tonåringar. Läskig och spännande på en och samma gång och jag har ju två som äskar skräckisar för tillfället (hrmm undrar om det är en trend bland tonåringar;), sen att man själv får värsta 80-tals vibbarna och flashbacks:)





Hej vänner!






Idag möttes vi av snö!! utanför fönstret när vi vaknade. Jag blev lite paff, men den smälte visst sen bort i ett nafs;) Man får rätt mycket ångest sådana här dagar över hästen - ja jag vet hon är en häst - men fy bubblan det har varit snöblandat regn på tvären hela dagen. Tur de fick gå in lite tidigare idag;) Emma och jag har varit på gymnasiemässa med idag på förmiddagen. Massa finns att välja på och hon vet inte ett dugg vad hon vill. Hmm hmm minns den där tiden. Men jag det löser sig nog;) 


Nu väntar soffan här och krypa ner under en godis filt med lite lördagsgotte och ser på ett avsnitt eller två av nya favvoserien;)




KRAM










1 kommentar:

Anonym sa...

Att välja till gymnasiet är inte lätt men det bästa är väl att ta ngt allmänt som man kan bygga vidare på sen! / E