söndag 12 november 2017

INSPIRATION OUTFITEN TILL JULFESTEN






~ Inlägget innehåller Reklam för Boozt & Adlinks ~














Nu närmar vi ju oss juletider med stormsteg, får är jag såå sugen. Mest sugen på en vit lugn skön jul - att umgås med nära och kära och med mysiga frostiga stallmorna, toning i vårt nya ridhus blandat med festligheter med rödaklackar och en glögg eller två:)



Jag har satt ihop ett kollage med lite inspiration till festligheterna som kommer. Det är julbord, julfest med jobbet och högtidsdagar att fira. Jag kör fortfarande på mina stil och jag hoppas ni gillar och kanske hittar en gobit eller två som passar just dig med.)




1. Jag köpte ju en (ja eller två blev det visst) urfin klänning från By Malina, nu finns den även i favvofärgen. Väldigt elegant och ja tack jag tror jag vill ha:)



2. De röda klackarna är åter i lager, ett måste ha för julens dagar. Från By MB och skynda fynda, de verkar gå åt som smör. Finns här.



3. Spets är aldrig fel, gillar att det är långa armar, känns klätt och fint. Klänningen från Baum und Pferdgarten finns här.



4. Pennkjol med blus är ju alltid klassiskt och aldrig fel, finns många varianter här men jag föll för denna. Gillar den glittriga kjolen som man kan matcha med en blus i tex. vitt svart eller varför inte rött. Såå snyggt.



5. En klänning för oss kvinnliga både kurviga och icke kurviga från By Malene Birger of course. Älskar hennes feminina plagg, som känns så klassiska och stylish alltid.



6. Glitter i öron - kan aldrig bara fel. Vill gärna ha i silvergnistrande eller med röda stenar i år. Lily and Rose har ju många fina varianter.





Nu dags för soffan en stund, här har det firats alla pappor med middag och efterrätt och magen står i sju hörn nu och jag börjar bli sååå trött Zzzz. Har varit tufft att ställa om till dag efter förra veckans nattjobb. Nu väntar två veckor med dag/kvällsjobb så jag måste ju komma in i gängorna igen men det är svårt. Fast i morgon är jag ledig och ska peela av mig fejjat hos min bästa Hanna. Så najs så det inte är klokt med lite peeling. Hoppas ni haft en fin helg vänner - vi ses snart igen!




KRAM













Inga kommentarer: