måndag 13 november 2017

HEJ MÅNDAG & HEJ NY VECKA






















Lite nytt på marmorbänken i vardagsrummet - bokstöd i plexi från Newport och en vacker bukett blommor från Interflora. Bara så där en helt vanlig måndag blev genast mycket roligare:)





Hej fina vänner!





Hoppas ni mår fint idag!





Här idag har jag varit på ansiktsbehandling och renovering av min supertorra hud, men mer om det i ett annat inlägg:) Efter åkte jag direkt till stallet med ett lunchstopp mellan! Just nu sitter jag här och fryser som bara den, så kallt det blev helt plötsligt. Vi har minusgrader nu och det låg ett tjockt lager is på hästarnas vattenkar ute i hagen brr. Lusen gick som en klocka idag med, dock tränade vi hemma eftersom vi fortfarande rider bettlöst och det känns helt meningslöst att åka på dressyrträning när man inte kan ställa hästen ordentligt:) Nu tänkte jag hopa in i ett varmt bad - såå skön. Vi har ju badkar på ovanvåningen och det ångrar jag inte en sekund att vi har sådana här dagar när tårna är som isbitar och fingrarna helt stela av kyla:)


I morgon blir det jobb, stall och sånt. Jag har förinställd lite inlägg denna vecka åt er som jag hoppas ni gillar. Föresten så köpte jag årets första amaryllis idag wiiiieee vad jag längtar till julfixet nu!




KRAM










1 kommentar:

Anonym sa...

I was wondering what your thoughts are on brass? I am torn between brass and silver for Christmas decorations and would love any advice you have. Also, very exciting to see THREE decor posts from you!!!