fredag 24 november 2017

BLACK FRIDAY - MINA BÄSTA TIPS






~Inlägget innehåller annonser för Boozt, Gina Tricot, Sleepo, iDeal, RUM21 & Adlinks ~








Årets största shoppinghelg är här! Dags att fynda klapparna eller klicka hem det där man längtat efter till sig själv. Jag har försökt ducka för alla nyhetssms och mail som konstant plingat i mobilen sen igår eftermiddag. Jag har en plan och ska hålla mig till den;)



Men jag vill ändå ger er tips som ni inte får missa från mina shoppingfavoriter där jag just nu klickar mig runt själv och fyndar:)



1. Boozt gör såklart en riktigt bra Black Friday och har massor snygga styles till fyndpriser. Jag kollar dam här till skatterna och så köper jag julklappar till kärleken här.



2. iDeal har 50% på allt. Skatterna älskar nya skal till iPhonen, dessutom är dessa perfekta julklappar till kusiner, vänner och kanske ett julklappsspel:)



3. Hos härliga Rum21 kan du handla för 3000kr och få 500kr i rabatt.



4. Mina tjejer älskar Gina Tricot - där handlas det en hel del hela tiden. Nu kör Gina nya erbjudanden var 4:e timme. Jag har gjort massa fina fint att slå in och lägga under granen:)



5. Sleepo.se har 20% på allt med koden BLACK20. Jag fyndar nya lakan (och slår in dom till mig själv;)



Happy shopping helg får väl passa idag denna fredag;)




KRAM













1 kommentar:

Anonym sa...

Nu börjar det bli tråkigt här inne, inga nya inlägg.