onsdag 4 oktober 2017

PROJEKT HEMMA I HÖST





















Nytagna bilder från hallen och som ni ser så har inte tapeten jag köpte typ dryga året sedan kommit upp än:S Lite segt, men det har liksom inte funnits tid till det. Tjejerna har fått nya gummistövlar till höstrusket. Hunters såklart, finns inga stövlar som är så bra! Köpte här. Emma fick ett par matta i den korta modellen och Alice fick ett par glossy. (Adlinks)





Hej finisar!






Lovade ju återkomma med vad för projekt vi har hemma. Som jag skrivit så är jag ju ganska så nöjd men lite småfix är ju alltid kul:) Så här kommer vår lista rakt av!




1. Sätta upp Morris-tapeten på väggsnutten i hallen samt bygga en modernare variant av spegel under vid skorna. Fixa förvaringskorg hit och så skulle vi vilja hitta snygga galgar till vår hatthylla.



2. Måla och göra iordning på vårt kontor/gästrum. Det är såååå tråk där nu. Bara vita väggar och vitt golv och så oinbjudande för både gäster och när man ska gå och sätta sig vid skrivbordet och jobba. Vill göra mysigt, ombonat och varmt!



3. Badrummet på bottenvåningen N och mitt ska göras iordning. Vi har ju tyvärr fått ett golv som gått sönder och det går på byggarantin så det ska bytas nu v.42. Längtar, det är så ofräscht nu. Jag har precis varit och valt ut ett nytt golv och ni ska få se sedan hur det blir - såklart:)


Ja det är väl typ det! tre projekt känns lagom, som vi kanske kan ro iland när vi får en minut över:)




Ha en toppenfin lill-lördag! Här vankas träning för E & L och så lite nattjobb på det:)





KRAM











4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin hatthylla, var är den ifrån? och hallmattan. Underbar, var är den ifrån?

Anonym sa...

Hallmatta liknande den har jag köpt på Jula.

Marita sa...

Undrar också var hatthyllan är köpt 💕

Anonym sa...

Can't wait to see the results as you have such good taste! x