torsdag 5 oktober 2017

ATT INSPIRERA ER MED EN HÖSTOUTFIT







~Inlägget är en annons för Johnells, Boozt & Best of brands och Innehåller Adlinks ~

















Hösten är fortfarande min favoritårstid. Jag älskar kalla dagar med höstsol, krispig hög luft, vackra färger på träden, längtan till julen, tända ljus och tedrickande kvällar framför serier på tv’n. Jag älskar få ta på mig lite lagom, inga stora bylsiga vinterjackor utan bara något tunnare men ändå varmare. jag älskar stoppa ner fötterna i strumpor och skor efter en barfota sommar. 





Idag bjuder jag på hur jag vill gå klädd idag och i höst - för att inspirera er!




1. Tjocka stickade tröjor som absolut inte får vara kliiga. Denna i cremvitt var så snygg. Finns här.


2. Men åååå. Löp och köp. Barbours snyggelisnygga poncho. Finns både här och här.


3. Svarta kosymbyxor har alltid varit min grej tidigare, när jag hittade favoriter från Filippa K blev jag glad, gick alltid förr i tiden i dessa. Nu med lite bootcut. Finns här.


4. Sån här mössa har jag, fast min är lite ribbad och en äldre modell, men den är bara så skön. Tunn och värmande. Snyggt med håret utsläppt. Finns här.


5. Favoritskorna all-time. RM Williams slår nog a l l t i passform. Har ju dessa. Sitter som ett smäck och jag vill aldrig köpa något annat när det kommer till jodpurs igen. Vill ha ett par i mocka i höst!





KRAM














4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, vilken Filippa K modell tycker du är finast om man hellre vill ha raka ben än boot cut?tack för inspo hälsn Jennie

Anonym sa...

Jag gillar också hösten bättre . men det är väl för att man bara nyser o har sig pga allergi på våren! /E

Junitjej sa...

Vilken snygg outfit!

Ica sa...

Stort gilla på dina outfit-bilder-kollage!! Alltid full pop på dom!!