lördag 22 juli 2017

SNART EN SEMESTERVECKA TILL












Snart snart, bara elva-och-en-halv-timme bort är ytterligare en semstervecka. Ut ur nightmood och in i semstermoood igen:) Som jag längtar! Det ska bli träning med prinsessan ovan och så hoppas vi på soliga härliga dagar att kunna bada på och fina kvällar att hänga ikapp med vänner på. Mer än så och bara ladda batterierna blir det inte. Vill ju helst vara i stallet non-stop ändå så det är fint så. Förresten red Emmas tränare hästen här om dagen, vilken dröm att se sin häst med en så duktig ryttare på ryggen. Det kommer det bli mer av:)


Men så då vet ni att vi ses lite mer nästa vecka igen:) Tack för fina ord på instagram förresten, kul att många av er tycker bloggen är bättre nu än förr < 3




KRAM










2 kommentarer:

Karin sa...

Sä härligt med alla inlägg från ert hästliv. För mig är det mer en riktig verklighet än inredning och åter prylar och prylar. Har själv avslutat hästlivet tillsammans med min dotter som pluggar utomlands nu. Sista hästen är såld och stallet är tomt. Var sak har sin tid och er tid nu är allt lite avundsvärd :-) Kram

Anonym sa...

Angående ditt inlägg på IG om yta, och att tappa följare: jag är visserligen en följare (än så länge), men om jag slutar följa beror det enbart på att din, i huvudsak, inredningsblogg blivit en hästblogg (gäller ju både ig och blogg). Jag är helt enkelt väldigt intresserad av inredning men inte alls av hästar. Och det är OK! Det speglar ju ditt liv, som nu fått annat fokus! Du kommer förlora följare och vinna nya. Men jag tror inte att det beror på att du "överger" yta och det tillrättalagda, utan på att hästarna ersatt Svenskt tenn 😀 /Anne