söndag 16 april 2017

ÖNSLELISTAN APRIL















Som utlovat kommer månadens önskelista för nu April. Jag är egentligen precis hur nöjd som helst med allt och egentligen aptrött på att bara byta saker (orkar knappt med instagram och bloggar som bara gör det just nu, vill bara scrolla förbi allt och läsa om foderstater och träningsupplägg istället ha ha). Men. Sånt där går i vågor. Ibland älskar jag att pyssla hemma och fixa och göra om. Köpa nya möbler och nya accessoarer hem, ibland vill jag bara köpa nytt till garderoben (det har jag ju typ gjort, bytt ut till massa vårsnyggt där nu precis). Ibland vill jag bara handla hästsaker, som typ nu, kan bara tänka på vilket täcke och vilka benskydd som är bäst på marknaden! Det är som att boa in sig när man skulle föda barn ha ha. Jag är såå där nu (sorry, vet att inte alla här tycker det är så kul, så jag ska inte bara pratat om det;). Men igen. Jag har ju en ständig önskelista och här kommer några saker från den som jag vill ha just nu i en blandad kompott:)



Den där tavlan sneglar jag på varje gång jag är på Newport. Jag kan igen bestämma mig för om färgerna passar här hemma men jag älskar den på något sätt (det är väl det rosa i mig som får mig göra det;). Sen sniffade jag på alla doftljusen när jag var där sist och hittade en favorit. Min vän som jobbar på Newport här i stan sa att de räcker huuur länge som helst, så man kanske skulle slå till på ett:)


Asplunds Tati skrivbord har stått på listan över ett år, någon dag när jag blivit rik igen kanske ett sånt får flytta hem. Gillar verkligen trälådan till den vita lacken.


En rosa bomber - ja tack! Finns här. Kikade även på en kappa jag har i svart som nu finns i rosa, hur fin?


Nya solisar, ja det måste jag ha. Sliter ju på dom som bara den eftersom jag måste gå i dom ständigt denna årstid. Pilotmodellerna faller mig mest i smaken och dessa från Le Specs är prisvärda favoriter.



Vill även passa på att tipsa så här sista dagarna i påsk om att Country Dreams och Boozt kör en himla massa bra erbjudanden och rabattkoder. Själv har jag scrollat igenom allt nu på morgonen och hittat ett par saker på inköpslistan till rikligt bra pris. Bara ett tips att göra bra kap på saker man vill ha:)





KRAM










(Inlägget innehåller AdLinks)


6 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker det är superspännande med Er nya ponny. Vi är ev oxå på g så jag vill gärna veta mer!!
Kram/ Nenneshem

Anonym sa...

Ja, haha, även om jag fortfarande gillar inredning o kläder, så kostar hästen ca 6-7000 kr i månaden, så det blir inte så mycket annat än hästkostnader. Känns dock bra att inse att man inte måste ha märkeskläder o märkes inredning (t ex varför lägga 1200 kr på bomberjacka när det finns likadana, lika fina för ex 499 kr!) man lär sig tänka ömsom hästägare! =)

Anonym sa...

Vore kul med dagens outfit bilder. Du klär dig väldigt snyggt och är en bra inspo för oss mulliga med stil:)/emme

styleanddesign sa...

I always look forward to your wish lists. I have been known to by an item or two as there is something for everyone!

anettan sa...

Mycket snyggt du hittat där. Kram Anette

Anonym sa...

Jag håller med Emme ovan, vore så kul med inspirerande outfitbilder, särskilt med nya fräscha kläder :) /Anne