söndag 19 mars 2017

INSPIRATION VÅRSNEAKERS

















Vår = sneakerstime. De har börjat sopa gatorna och våren ligger ju i luften och precis just då är man som mest sugen på att ta fram alla vårplagg. Jag behöver nya, skatterna behöver nya, mannen behöver nya. Samma visa varje år:) Tjejerna bor mer eller mindre i sneakers och de måste vara sköna. 


Jag läste om vårens trender hos ett stort magasin och rosa sneakers och platåstyle är visst poppis. Frågan är bara om man är väldigt klar med de där i platå. Man har liksom done that;) Jag är nog mer för den eleganta eller klassiska sneakersen om jag ska vara ärlig:)


Jag har listat tre favoriter här i kollaget som jag önskar mig.



1. Coola grå sneakers från J.Lindeberg och så finns de även i lite nudefärgade här som jag gillar. Lite retro med kardborren men jag tycker de var coola:)


2. Rosa skulle det visst vara. Hittade dessa snyggingar från Ugg här, men så hittade jag ett par andra rosa här som också var fina.


3. Dessa har jag sneglat på ett tag. Definationen av elegans i en sneakers tycker jag. Vill ha.



Nu ut i vårsolen (som börjar gå i moln:S). Vi ska göra stallet alldeles stare och det är sååå härligt - men inte så sneakersvänligt så här på vårkvisten ha ha! Det är mest lerigt och lite mer lerigt så jag går bara i dessa där;) 



Happy söndag till er vänner!




KRAM












(Inlägget innehåller AdLinks)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Sneakers har verkligen kommit i ropet igen och me like! Man kan ha dem till nästan allt och ändå vara classy! Så skönt att ha mjukt på fossingarna oxå ! / E

Anonym sa...

Och vill man inte ge 2000 kr för ett par sneakers så har Ellos ett par i sin egna kollektion som ser nästan precis lika ut MB. Och med 40 % rabatt så gav jag typ 300 kr för dem och de är i äkta skinn de också. Dagens tips.